Avui tots els nens i nenes de l’escola hem gaudit d’un dia molt bonic ple d’activitats diferents.

Els ratolins de p0 hem mirat contes. Els peixos i les granotes (p1) hem sortit al pati a escoltar la llegenda i compartir els contes que hem portat durant la setmana. Les tules i els elefants hem representat la llegenda de Sant Jordi i hem ballat les seves cançons.

Els nens i nenes de parvulari hem anat a veure la representació que ens han fet els infants de P5 sobre la llegenda de Sant Jordi.

Durant el matí, els alumnes del cicle incial i mitjà,  hem realitzat diferents tallers.

A la tarda, ens ha vingut un conta contes per parvulari i Cicle inicial.

El cicle superior hem sortit a passejar pel centre de Barcelona. Hem comprat llibres i roses. A la tarda hem fet tallers.

Ha estat un dia fantàstic!