Aquest matí, els més petits de l’escola han fet la festa del dia de la Pau. Els ratolins (P0) han estat a la classe cantant cançons de la pau. P1 i P2 han sortit el pati i, a més a més de cantar-les, han ballat molt per celebrar-ho. Cançons com “Som amics” o “La cançó de la felicitat”.

A la tarda, ens hem trobat al pati des de P3 fins a 6è. Els més grans han donat la benvinguda al dia de la pau (30 de gener) llegint-nos el manifest que han preparat per aquest dia. També hem cantat cançons  relacionades amb aquest tema plegats, els nens i nenes de 4t han tocat en flauta l’ “himne de l’Alegria” i recitat “The Peace poem”, i els alumnes de 5è han dirigit la cançó “Somnis d’infants”.  Els més petits (Parvulari) també han cantat la “Cançó de la felicitat”. Per acabar, hem preparat un mural on cada nen hi ha anat enganxant un maó amb algun dibuix/paraula/frase que feia referència a la Pau.