Aquest matí cap a les 10h han arribat 24 estudiants finlandeses acompanyades de 8 adults per tal de fer-nos un petit concert  dins del marc de la setmana cultural de Sant Jordi.

En primer lloc, hem anat a la sala de psicomotricitat on els nens i nenes de 5è i 6è han fet una presentació donant a conèixer la nostra ciutat i la nostra escola. Un cop fet això, el grup de noies finlandeses han iniciat el repertori coral amb cançons típiques populars finlandeses i altres de més conegudes, entre elles el tema principal del “Rei Lleó” on han tingut la delicadesa de cantar algunes estrofes en castellà. Al finalitzar, ens han fet entrega d’uns llibres i un dossier-presentació del seu país com a obsequi i record de la seva estada.

Després del petit recital, els nostres alumnes els han convidat a fer un esmorzar típic català al pati de l’escola. Allà hi hem trobat esmorzar salat: pa amb tomàquet, fuet i botifarra i esmorzar dolç: xocolata desfeta, melindros, galetes, etc.  A l’ acabar aquest esmorzar comunitari ens hem ajuntat tots donant-nos les mans i fent una gran rotllana per ballar una sardana.

Tots hem gaudit molt d’aquestes hores que hem passat junts i desitgem que sigui l’inici d’una relació ben llarga entre les dues escoles!