Aquest any els nens de P4 han triat ser la classe dels policies. Han contactat amb dos agents de la guàrdia urbana perquè vinguin a l’aula i poder fer-los preguntes. Aprofitant aquesta visita, els nens i les nenes de P3 i de P5 ens hi hem afegit. Els dos agents, en Javi i l’Àlex, han vingut avui dilluns al matí a l’escola.

Primer han anat a la classe de P5 on han fet una activitat al pati de l’escola. A través d’un joc han fet reflexionar als infants sobre les zones segures del carrer. També hem repassat el vocabulari específic com, calçada, vorera, cinturó de seguretat, vianants, vehicles, etc. Al final de la  seva estada ens han fet un petit obsequi.

Després han anat a la classe de P4 on tots estaven molt emocionats esperant-los. Els han fet moltes preguntes sobre la seva feina. També ens han explicat com és el seu uniforme, l’armilla reflectora,  el ràdio transmissor i la llanterna de senyalització.  Després ens han deixat la seva gorra i ens hem pogut fer fotos d’un en un.

Per últim han visitat als nens i nenes de P3 que han arribat de piscina. Els més petits han tingut una bona sorpresa quan han entrat a la classe i han vist  els dos agents d’uniforme. Els policies els han ensenyat els colors de la seva roba i han fet un joc amb les seves ràdios. També ens han deixat agafar la llanterna de senyalització i ens hem fet fotos.

Ha estat una visita molt interessant i ens ha agradat molt aprendre coses dels policies.