Aquesta setmana, els nens i les nenes de llar d’infants, parvulari i primària, hem celebrat la festa dels avis i de les àvies. Durant aquests dies hem pogut gaudir d’unes estones molt agradables amb tots ells.  Ha estat una festa molt bonica i emotiva plena de somriures i petons.

Moltes gràcies avis i àvies!

Els més menuts de l’escola, els ratolins, vam estar molt contents perquè els nostres avis i àvies ens van donar el berenar!

A la classe dels Peixos, de les Granotes, les Tules i els Elefenats vam compartir una estona de músiques i danses i vam acabar berenant plegats.

Els nens i les nenes de parvulari vam escoltar amb molta atenció tot el que els avis ens van explicar (contes, anècdotes, hobbies, professions…). Després vam cantar cançons i vam ballar plegats la cançó “SOM AMICS”. Finalment, ens vam acomiadar amb un bon berenar. Els infants van regalar un obsequi als seus avis.

Al cicle Inicial, vam començar amb una reflexió per agrair als nostres avis la nostra existència. Gràcies a la seva estimació tots vam estar estar molt contents i els avis ens van explicar històries, ens van cantar cançons de quan érem petits, ens van fer jocs de màgia i ens van ensenyar fotos antigues. Va ser una estona molt agradable.

Els nens i nenes del cicle mitjà vam estar molt contents amb els nostres avis i àvies. Ells i elles també van estar molt contents de compartir una estona amb nosaltres. Ens van parlar de la seva vida, ens van ensenyar fotos antigues, ens van parlar de la importància del respecte i també del gran amor que tots senten pels seus nens i nenes. També van agrair a l’escola que cuidem tant bé dels seus infants. Vam tenir una sorpresa molt agradable, un avi va portar unes motos fetes amb llaunes i les va sortejar. Vam passar una tarda mol feliç!!!!

Els més grans de l’escola, vam compartir experiències de vida molt diverses; records de joventut, habilitats amb les que gaudeixen, consells…Va ser una estona molt entranyable que segur que no oblidarem. Per finalitzar la festa vam compartir un esmorzar al pati de l’escola.