Celebrem Santa Cecília.

Dijous 22 de novembre, a l’escola, celebrem la festa de santa Cecília, patrona de la música.

Tots els nens i nenes han participat i han gaudit de totes les activitats.

Aquest any i per els infants de la Llar hem pogut comptar amb l’avi de l’Ona de P2, que ha fet un concert amb guitarra i ukelele molt divertit!

A més, de P2 fins a P5, hem sortit al pati a cantar algunes de les cançons treballades a classe.

Els alumnes de Primària també han sortit al pati on han cantat cançons i tocat diferents instruments.

1r – Silenci no sona.

2n – M’agrada la tardor (amb maraques artesanals).

Cicle Inicial – Think del Dansa Ara.

3r i 4t – El vaixell i el Gegant del Pi (amb flautes i percussió).

5è – Do, Re, Mi (amb campanetes i flauta).

Tots – Dansa Bugui-Bugui.

6è – Cànon a tres veus: Els colors de la Tardor.

-Finalista del millor Logo – Lloret 2018.

-Comiat amb la cançó Lai, laralai.. .Avui és un gran dia.

By |2018-11-27T16:27:22+00:00novembre 27th, 2018|Diari Escolar, General, Infantil, Parvulari, Primària|0 Comments