Benvolgudes famílies de l’ESCOLA LLORET,

Com ja sabeu, durant aquest curs escolar, celebrem 70 anys sumant reptes.

És per això que, des del “Departament de Música”, ens vam proposar fer quelcom especial.

El dimarts 22 de novembre va ser Sta Cecília (la patrona de la música).

Tota la comunitat educativa vam estar treballant de valent per tal de celebrar aquest dia d’una manera especial, única, simbòlica i molt emotiva.

Hem inventat un himne per a la nostra escola, l’hem après i també el ballem.

Gràcies a l’ajuda de la “nostra” “sta Ceci” i la participació de tot l’alumnat i professorat hem pogut fer realitat el nostre somni: “El single del himne de l’escola Lloret”.

Divendres 25 vam celebrar-ho tots junts. Al matí ens vam trobar al pati per a fer un bon dia musical (primària i parvulari).

img_9523-fotos-bloc img_9524-fotos-bloc img_9525-fotos-bloc

La llar es van trobar a la sala de psicomotricitat i van fer un petit concert dirigit per les mestres de música.

img_8309

A la tarda, tot l’alumnat, esperaven impacients l’arribada de sta “Ceci” però vam rebre un missatge de vídeo on ens explicava que estava molt refredada i que no podria venir però que ens havia enviat un regal per tot l’esforç que havíem fet durant les setmanes anteriors.

Tota l’escola molt emocionada vam obrir aquest regal i quina va ser la grata sorpresa?

“El single de l’himne de l’escola Lloret” (cantada per sis alumnes i una mestra de la nostra escola).

Tothom el vam cantar i ballar i es va acabar la festa amb un berenar musical ben dolç i amb un munt d’emocions als nostres cors.