Vivim el Sant Jordi a l’escola! Llar i Parvulari

La classe de P0, els ratolins, tot i ser els més petits de l’escola també van gaudir de la diada mirant contes i cantant cançons!
Els nens i nenes de P1, durant tota la setmana, han fet varies activitats de Sant Jordi com el mural de l’escala, punts de llibre i roses. Per acabar, vàrem explicar la Llegenda al pati tot fent una festa.
Les tules, els elefants i els cuquis, de P2, van disfrutar molt veient la llegenda representada pels mestres i els alumnes en pràctiques. S’ho van passar molt bé i va ser un dia en el que els llibres i les roses van omplir la nostra escola!
Els mestres de Parvulari van fer una exposició de contes al pati amb tots els llibres que havien portat els nens i nenes el dilluns. Entre tots els vàren mirar, compartir i llegir. S’ho van passar molt bé al pati vivint plenament el Sant Jordi. També vàrem cantar i ballar cançons.

1. Mama 27/04/2015 at 12:34 PM - Reply

Gran interpretació de Sant Jordi a P2, van sortir les nenes molt emocionades explicant que havien vist el Drac. Sant Jordi i la princesa. Felicitats per la feina…