Trets d’identitat

Trets d’identitat 2017-03-04T23:16:37+00:00

Busquem desenvolupar en el nostre alumnat les seves màximes potencialitats

Ens definim com a escola acollidora, catalana, democràtica, confessional, plurilingüe i participativa que busca una educació integral del nostre alumnat des de la individualització dels ensenyaments i des de la participació completa en l’entorn que ens envolta.

Busquem desenvolupar en el nostre alumnat les seves màximes potencialitats a partir del treball de les competències bàsiques. Desenvolupar competències vol dir desenvolupar capacitats i habilitats per exercir com a ciutadà i resoldre situacions i problemes de la vida quotidiana.

Treballar per competències vol dir reconèixer quines són aquelles pràctiques d’aula que són funcionals, que integren coneixements diversos de l’entorn i que potencien l’autonomia dels infants.

Com aprenem?

1. Aprenem de forma globalitzada (incloent totes les àrees), partint de les inquietuds i habilitats individuals
  2. Educant en valors
  3. Desenvolupant el treball en equip