Festa infantil 70è aniversari

Seguint amb les activitats de celebració del 70è aniversari de l’escola, aquest dissabte 25 de març al matí, ens vam trobar pares, alumnes i professors en una gran festa familiar. Tots vam gaudir molt amb els inflables, els jocs gegants com les dames o el “qui és qui”, el taller de maquillatge, el photocall i el taller de bombolles. A més, també hi va haver animació musical i vam acabar la festa amb una gran tabalada.

Agraïm a totes les famílies la seva assistècia!

Deixeu un comentari