Famílies agraïdes

GRÀCIES!
ESTIMADES i estimats Mestres, equip directiu i personal no docent de l’escola LLORET:
Vivim en una societat competitiva, individualista que sovint està ben poc disposada a mostrar un reconeixement als seus professionals. Sembla que aquest reconeixement ja vingui implícit en el propi sou, però, a voltes i en professions com la vostra, cal i és ben necessari. Per això, ara que el meu fill, en Jan, acabarà la seva estada a la vostra escola, vull agrair tot el que heu fet, dia a dia, tots els membres de la vostra comunitat educativa.
Gràcies per la vostra vocació, i per la il·lusió amb què cada nou curs rebeu els vostres alumnes.
Gràcies per la paciència que teniu amb els nens, i, sobretot, amb les famílies, des del personal de secretaria fins al de les aules, passant, sense cap mena de dubte, per direcció. A qui vull agrair especialment l’amor a l’educació, l’esforç i l’energia renovada que cada any serveix per engranar aquest projecte de vora 70 anys, que cerca desenvolupar les màximes potencialitats dels seus alumnes i infondre’ls valors.
Gràcies a tots i totes per l’esforç que feu dia a dia, amb el repte que cada alumne us posa al davant, confiant-hi i reforçant-los l’autoestima.
Gràcies per fer que els neguits i les pors de pares i mares principiants, com ara jo, desapareguin sense quasi ni adonar-nos-en.
Gràcies per regalar-nos, des del primer dia, la tranquil·litat de saber que deixàvem el nostre fill en bones mans. Aquí, a la Lloret, ens hem sentit escoltats, aconsellats, recolzats i, sobretot, hem vist que cada dia el nostre petit pujava l’estreta i llarga escala que l’havia de portar a la seva aula, amb un gran somriure, d’aquells que no tenen preu i que dissipen tots els dubtes i temors.
Gràcies per tenir cuina pròpia i alimentar diàriament al meu petit, per introduir-li textures, sabors, aliments… Per fer-lo més autònom menjant i tenir la paciència d’ensenyar-lo i animar-lo a menjar bé i, fins i tot, a repetir.
Gràcies per estimular la seva imaginació, per fer-li descobrir jocs, músiques, contes, tradicions, colors, art… Per estimular tots els seus sentits i fer-lo més partícip del món.[…] Gràcies pels emotius i entranyables espectacles de final de curs i per les disfresses de Carnestoltes, per les hores i la il·lusió invertides i per les múltiples rialles que ens heu regalat cada curs.
Gràcies, sobretot, a les meravelloses dones que han estat més temps amb el meu fill durant aquests 3 cursos. A totes us he d’agrair el bon tracte, la dedicació absoluta, l’amor incondicional a la vostra feina i als petits que omplen les vostres aules i també els vostres cors.
Gràcies a tots i totes.. en definitiva, per formar part de la vida del meu petit durant aquests 3 anys, un part de vosaltres ja forma part d’ell.

Atentament,
Ariadna Santaeulària i Pérez i família.