Educació Primària

• Cicle Inicial : nens de 7 i 8 anys
  • Cicle Mitjà : nens de 9 i 10 anys
  • Cicle Superior: nens de 11 i 12 anys
  • Ajudar, progressar i consolidar l’autonomia personal del nen i acceptar-se tal com és.
  • Resoldre situacions o necessitats senzilles de la vida quotidiana, aplicant estratègies per la resolució dels conflictes i les dificultats com l’assaig i l’error.
  • Estimular la capacitat d’autoaprenentatge: aprendre a aprendre.
  • Saber entendre i escriure missatges orals i escrits tant en català com en castellà i anglès utilitzant com a llengua vehicular el català.
  • Aplicar les matemàtiques a situacions de la vida real i assolir les operacions matemàtiques bàsiques intentant reforçar el raonament i la lògica (jocs de problemes, tangram, sudokus, escacs…)
  • Conèixer el seu medi físic, natural, social i cultural i vincular aquests aprenentatges a la cultura popular , de festes de Catalunya i d’arreu de l’estat , abarcant si s’escau els països de procedència d’algun dels alumnes.
  • Atenem la diversitat de cada nen/a amb grups flexibles i atenció individualitzada.
  • Reforcem la lectura diària, la comprensió lectora i seguim un Pla Lector.
  • Treballem de manera globalitzada i comuniquem els nostres aprenentatges amb diferents eines: exposicions orals, videos, blocs i altres aplicatius.
  • Realitzem projectes de treball, on l’alumne construeix coneixement. La implicació i participació activa de les famílies és de gran ajut.
  • Reforcem l’anglès amb auxiliars de conversa nadius a totes les etapes.
  • Es complementen els aprenentatges amb sortides didàctiques mensuals.
  • 4tª llengua FRANCÈS al Cicle Superior com a matèria complementària.
  • Recursos digítals a totes les aules
    Dins l’horari lectiu es realitzen diferents activitats:
  • Natació
  • Sardanes
  • Escacs
  • Tallers de teatre
  • Colònies
  • Sortides pedagògiques mensuals
  • Viatge final d’etapa
  • Tallers matemàtics i de llengua
2013-11-28 12.53.46

2014-01-10 16.12.37