Correllengua 2017

Ahir, dimarts 10 d’octubre, els nens i les nenes del cicle mitjà vam rebre la visita de les ambaixadores del Correllengua.

El Correllengua se celebrarà dissabte 21 d’octubre a la plaça de Sants amb moltes activitats.  El seu  objectiu és fomentar la llengua i la cultura catalana. Enguany homenatjarà Lola Anglada.

Les escoles del barri participem col·lectivament en l’elaboració d’un mural gegant amb la imatge del cartell.

By | 2017-10-11T11:39:04+00:00 octubre 11th, 2017|Diari Escolar, General|0 Comments