Celebrem Sant Jordi!

Divendres 21 a la tarda, els nens i les nenes d’educació infantil i primària, ens hem reunit al pati de l’escola per celebrar la diada de Sant Jordi.

Hem tingut un convidat molt especial. En Miquel Garcia Casaponsa –Director general de centres concertats- Ha vingut a visitar l’escola per felicitar-nos per l’aniversari i, ha estat l’encarregat de repartir els premis al costat de la Directora de l’escola.

Han començat la festa  els infants de cicle mitjà tot fent-nos una demostració del ball de bastons. Han seguit els de parvulari tot cantant la cançó de Sant Jordi i després s’han anat nomenant els diferents nens que han obtingut premi en les diferents categories. Els guanyadors de premi de prosa han llegit els seus escrits.

Premis  Sant Jordi 2017:

• Categoria: Dibuix
    • P3: Isabel Aguado, Ferran Casellas i Ana Serban.
    • P4: Martina Del Rio, Berta Munera i Noa Jovells.
    • P5: Leo Arbués, Marcel Nogués i Yunhao Wang.
    • 1r: Laura Albacete, Lisbeth Mordán i Avril Pérez.
    • 2n: Angel Flores, Martina Nogués i Soraya Reffai.
    • 3r: Laia Cevallos, Júlia De Miguel i María Rodríguez.
    • 4t: Aksinya Fedotova, Jesús Martínez i Jan Soler.
    • 5è: Juliana Cespedes, Ariadna Collado i Eric Navalón.
    • 6è: Noa Cabria, Helena Cnetelles i Núria Paez.
  • Categoria: Escrits
    • 1r: Aitor Agüero, Irene Cisneros i Yuvraj Singh.
    • 2n: Darek Dulewicz, Jan Faneca i Isabel Navarrete.
    • 3r: Eric Albacete, Roger Del Rio i Marta Gallardo.
    • 4t: Cèlia Álvarez, Mariana Cruz i Guille Ferrin.
    • 5è:  Daniela Maneiro, Laia Rodríguez i Joan Terrazas.
    • 6è: Hèctor Albacete, Roger Nogués i Carla Toledo.
  • Categoria: Fotografia
    • 3r: Marc Macho i Ariadne Sarmiento.
    • 4t: Abril Arbués, Saray Balboa i Hèctor Rodríguez.
    • 5è: Martí Miró i Laia Rodríguez.
    • 6è: Eva Gutierrez i Ainhoa Sarrionandia.

Els més petits de l’escola també han celebrat Sant Jordi. Els menuts de P0 han cantat cançons de la festa i han fet un treball manual. Els infants de P1 (peixos i granotes) han escoltat molt atentament la llegenda i han acabat ballant plegats una cançó. Finalment, els nens i les nenes de P2 (les tules i els elefants) han representat la història i han cantat la cançó amb el material que han elaborat (escut, llança, drac).

Tots hem gaudit molt celebrant aquesta festa tan bonica.