Celebrem la Mercè

Durant tota la setmana passada, els alumnes de l’escola hem treballat la festa de la Mercè, patrona de Barcelona.

Els més petits, hem mirat fotografíes i retalls que hem portat de casa com ara gegants, capgrossos, petards, castellers, etc i hem fet un mural amb aquestes. També hem pintat gegants i gegantes.

Els nens i nenes de Parvulari hem sortit al pati a cantar unes cançons de la Mercè i a ballar. Al final ens hem atrevit a fer un “mini” castell humà.

Tota la Primària hem fet una cercavila organitzada pels nens i nenes del cicle superior. L’ hen començat al carrer i ens hem trobat tots al pati de l’escola per acabar la festa.

Primer i segon, disfressats de diables, han recitat un poema.

Tercer i quart han treballat el bestiari i han fet rodolins amb aquests.

Cinquè i sisè han fet el pregó, els gegants i organitzar la festa.

Finalment hem acabat tots ballant una sardana.

By |2018-09-25T16:30:00+00:00setembre 25th, 2018|Diari Escolar, General|0 Comments