Celebrem el Sagrat Cor, patró de l’escola.

Divendres vam celebrar el Sagrat Cor.

Al matí, els nens i nenes de parvulari vam fer una xocolatada al pati de l’escola.

Els infants de primària vam anar a l’església on vam representar i reflexionar sobre el conte “L’assemblea en la fusteria”. Després vam tornar a l’escola per esmorzar la xocolata desfeta.

A les 12h ens vam reunir al pati, de p3 fins a 6è, per celebrar l’entrega dels premis Sant Jordi (literari, artístic i fotogràfic).

Enhorabona a tots els premiats!

A la tarda, els nens de l’extraescolar de futbol van fer la cloenda al pati de l’església amb un partidet de futbol.

By | 2018-06-20T10:33:40+00:00 juny 20th, 2018|Diari Escolar, General|0 Comments