Breu història de l’escola

Breu història de l’escola 2017-03-04T23:16:35+00:00

Ensenyar és a ser bones persones i obrir-se camí a la vida

L’Escola Lloret va néixer  l’1 de setembre de 1947 al barri de Sants per iniciativa de dos germans mestres, en Joan i en Ramon Lloret.

Va començar com una escola familiar i avui encara ho és. La seva trajectòria és incontestable. Al llarg dels anys ha anat incorporant canvis amb serenor i fermesa. Sempre vivint al dia, innovant amb la mirada positiva posada al futur, però sense oblidar les seves arrels i les tradicions.

Des de la seva creació han passat per les seves aules milers d’alumnes. A tots ells se’ls ha ensenyat seguint el tarannà de l’escola, d’una manera propera, però rigorosa,  enèrgica i activa,  però també comunicativa.  Tots han après llengües, medi, matemàtiques… informàtica.. però el més important que se’ls ha volgut ensenyar és a ser bones persones i obrir-se camí a la vida.

De tot això que us explico n’és testimoni un símbol de l’escola:  la seva  PALMERA. Un petit oasi enmig del  pati. Amb el seu esguard ens ha acompanyat al llarg del temps. Al seu voltant els més petits tenen la seva  particular  placeta i els més grans el seu particular fòrum, és com l’arbre cèltic, que es respecta com un més dels nostres avantpassats.

Doncs sí, aquesta palmera podria avalar la història de l’escola, les seves anècdotes, les amistats creades, les parelles formades, però el millor aval és veure com molts dels exalumnes tornen amb els seus fills. Ells s’han obert pas al món amb el bagatge cultural i humà que l’Escola Lloret els va donar, tornen convençuts que ara tampoc els fallarà.

Tots vosaltres sou a la vegada la força i la història de la nostra escola, que és i serà sempre al vostre costat!.

Montserrat Lloret

TXL_5134