Anem a comprar un peix

Durant aquesta setmana els nens i nenes de P3, els MUSSOLS, hem estat treballant el projecte del fons del mar.

Hem descobert moltes coses que no sabíem i les que ens falten per a descobrir durant aquest trimestre.

La Laura (mestra de pràctiques de la Universitat Ramon Llull) ens va proposar si volíem tenir un peix a l’aula per a poder-lo observar, cuidar, alimentar. etc.

Entre tots i totes vam decidir que divendres l’aniríem a comprar i que ens informaríem sobre tot allò que cal saber per tal de tenir-ne cura.

Avui ha arribat el dia tant esperat! Hem anat a la botiga a comprar el peix i n’hem vist mooolts i diferents; aigua dolça calenta, freda, etc.

Finalment n’hem comprat dos: un cap de lleó i un cua de papallona.

Hem anat a esmorzar i jugar al parc de l’Espanya Industrial i després hem tornat a l’escola, els hem posat dins la peixera que ja teníem preparada des d’ahir i els hi hem posat nom: MACU I DES.

Esperem que us agradin les fotos tant com a nosaltres ens ha agradat aquesta excursió!

By | 2018-03-02T15:16:09+00:00 març 2nd, 2018|Diari Escolar, General, P3|0 Comments