Activitats de 4t: treball manual de la tardor i projecte sobre els fenòmens naturals

La Tardor

Mireu quins treballs més macos hem fet!

Primer vam pintar amb aquarel·les tot pensant amb els colors de la tardor i després vam anar al bosc i vam portar branquetes per fer-hi un marc i poder-ho penjar a la nostra habitació.

Com que tots no hem pogut portar branques les hem compartit per poder fer el treball.

Fenòmens naturals

A medi natural estem treballant els fenòmens naturals.

Com que hi ha molta feina ens l’hem repartida per grups, triant la part del tema que més ens interessa (tsunamis, núvols, el cicle de l’aigua, els tornados i el vent..)

Hem buscat informació a casa i a l’escola i estem treballant la manera com explicarem a la classe tot el que estem descobrint. Quina feinada!!

Nens i nenes de 4t

By | 2017-11-09T11:54:06+00:00 novembre 9th, 2017|4t, Diari Escolar, General|0 Comments